omniQ kioskları Ben Gurion Havalimanı’nda taksi hizmetini kolaylaştıracak
SALT LAKE CITY – Yapay zeka tabanlı Fintech ve otomasyon çözümleri sağlayıcısı OMNIQ Corp. (NASDAQ: OMQS), Ben Gurion Havalimanı’nda gelişmiş kiosklar sunmak ve havalimanının yıllık 20 milyon yolcusunun seyahat deneyimini iyileştirmek için havalimanı onaylı özel taksi hizmeti GETT ile ortaklık kurdu.
Bu kiosklar, varışta taksi hizmetleri için rezervasyon ve ödeme için hızlı ve güvenli bir yöntem sunmak üzere tasarlanmış olup, güvenlik ve bekleme süreleri de dahil olmak üzere yerel taksi hizmetleriyle ilgili uzun süredir devam eden sorunları ele almayı amaçlamaktadır.
Havalimanı taksi hizmetlerini iyileştirmeye yönelik daha geniş bir girişimin parçası olan kiosklar, havalimanının stratejik noktalarında konuşlandırılacak. Kiosklar kullanıcı dostu bir arayüz, gerçek zamanlı güncellemeler, çoklu dil desteği ve güvenli ödeme seçenekleri sunacak. Yolcular, yolculukları için ön ödeme yapmak üzere OMNIQ’in Fintech çözümlerini kullanabilir ve şeffaf fiyatlandırma sağlayabilirler. Her rezervasyon, yolcuların kendilerine tahsis edilen taksiyi güvenli bir şekilde tanımlamalarına olanak tanıyan benzersiz bir kod oluşturur.
OMNIQ CEO’su Shai Lustgarten, işbirliği hakkında yaptığı açıklamada, ilk 30 kioskun dağıtımının yakında iki katına çıkabileceğini belirterek, şirketin müşteri deneyimlerini yapay zeka ve otomasyonla geliştirme konusundaki kararlılığını vurguladı. Ben Gurion Havalimanı’nda GETT ile yapılan ortaklık, OMNIQ’in güvenlik, verimlilik ve yolcu memnuniyetine öncelik veren çözümler sunma ve yenilik yapma yolculuğunda önemli bir başarı olarak görülüyor.
OMNIQ’in çözümleri, müşteri hizmetleri teknolojisinde yeni bir standart belirlemeyi ve dünya çapında havaalanı taşımacılığı için bir ölçüt oluşturmayı amaçlıyor. Şirketin teknolojileri tedarik zinciri yönetimi, iç güvenlik ve trafik yönetimi de dahil olmak üzere çeşitli sektörlerde kullanılmakta, devlet kurumlarına ve Fortune 500 şirketlerine hizmet vermektedir.
Bu girişim, bir basın açıklamasına dayanıyor ve OMNIQ’in gelişmiş yapay zeka teknolojisi çözümlerine giderek daha fazla ihtiyaç duyan sektörlerle stratejik uyumunu yansıtıyor. Şirket, Küresel Güvenli Şehir sektörü, akıllı park endüstrisi ve fast-casual restoran pazarı gibi genişleyen pazarlarda önemli bir varlığa sahiptir.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.