Ekonomi

Kayseri Şeker’e ‘itibar’ ödülü

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Türkiye Prestij Akademisi tarafından bu yıl 12.’si düzenlenen Türkiye Prestij Endeksi Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Türkiye İstatistik Kurumu tarafından “Türkiye Örneği” olarak kabul edilen 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022 – 15 Ocak 2023 tarihleri ​​arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; Ana ve alt şubeleri ile toplam 66 farklı branşta markaların prestij derecelendirmesi yapılmış ve Kayseri, şeker branşında Türkiye’nin en prestijli markaları arasında ortadaki tek şeker fabrikası olmuştur.

Türkiye genelinde rastgele seçim yöntemiyle belirlenen 15 bin kişinin bilgisayar destekli telefon görüşmesi yöntemiyle (CATI) arandığını belirten Türkiye Prestij Akademisi Lideri Ertan Acar, “Türkiye’de uygulanan bu modeli yeniden düzenledik. Dünyanın birçok ülkesi, Türkiye’nin yapısal özelliklerine uygun. Araştırma sayesinde şirketlerimiz kurumsal maliyetlerini artırmak için nasıl bir yol haritası izlemeleri gerektiğini belirleyebilecekler. Prestij Endeksi, ekonomik ve finansal içerikli segmentlere uygulanmaktadır. ‘Türkiye Prestij Endeksi’ ile prestij oluşumuna ve gelişimine etki eden değişken ve faktörlerin izlenmesi ve değerlendirilmesi için altyapı sağlıyoruz. Enflasyondaki yükselişe bağlı olarak fiyatlarda meydana gelen artışlar, tüketicinin satın alma davranışını etkilemektedir. Bu yılki araştırmamızla müşterilerinin azalan satın alma güçlerini dikkate alan firmaların müşterilerin gözünde öne çıktığını gözlemledik.” söz konusu.

Araştırmanın ortağı olmaktan mutluluk duyuyoruz

Beykoz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Durman, Türkiye Prestij Endeksi Araştırması sonuçlarının açıklanmasıyla ilgili olarak şunları söyledi: “Türkiye Prestij Akademisi tarafından yapılan araştırmada farklı segmentlerden 66 firma yer alıyor. Tüketicilerin değerlendirmelerine ilişkin sonuçlar markaların ve bizim açımızdan son derece değerlidir. Çünkü Beykoz Üniversitesi iş dünyasıyla iç içe bir üniversite. Bu nedenle branşlar ölçeğinde yapılan araştırmaları ayrı ayrı önemsiyoruz. Mezunlarımızı profesyonel iş hayatına hazırlarken iş dünyasındaki tüm gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Bu yıl 12.’si düzenlenen Türkiye Prestij Endeksi Araştırması’na partner olmaktan mutluluk duyuyoruz.”

Türkiye’nin prestijli markaları arasında yer almak bizim için sürpriz olmasa da çok değerli.

Kayseri Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Akay, Beykoz Üniversitesi, Prestij Akademisi ve Bursa Teknik Üniversitesi’ne teşekkür ederek, “Üretim ve üreticinin güveni Kayseri Şeker olarak dünyanın en büyük ve çok uluslu şirketler, müşteri ilişkileri ve yönetimde memnuniyet. Sektörün taşıyıcı gücünü ilkelerimizle oluşturuyoruz. Bu anlamda Türkiye’nin saygın markaları arasında yer almak bizim için sürpriz olmasa da büyük önem taşıyor. Yıllar içinde bu önemli başarılara yenilerini eklemeye devam edeceğiz.” Söz konusu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu