Ekonomi

Birevim, sektörün ilk Mobil CRM uygulamasını hayata geçirdi

Birikim finansmanı şubesinin yenilikçi şirketi Birevim, Redcase Portable ile Tasarruf Finansmanı departmanına yeni bir soluk getirdi. Şubenin ilk CRM uygulaması olan Redcase Mobil’i hayata geçiren Birevim, insan merkezli hizmet anlayışıyla çalışmalarına ve dijital alandaki yatırım hedeflerini genişletmeye devam ediyor.

 

Birikim Finansmanı şubesinin yenilikçi yüzü Birevim, geçtiğimiz günlerde şubenin ilk CRM uygulaması olan Redcase’in taşınabilir versiyonunu piyasaya sunarak hizmete sunmuştur. Lansman toplantısında Birevim Genel Müdürü Av. Yetenekli Orak, “Zaman hepimiz için çok değerli. Öncelikli hedefimiz kaliteli hizmeti daha çok kişiye ulaştırmak ve aynı zamanda daha çok fayda üretmektir. Birikimli finansman deneyimini herkes için mümkün kılmak ve hizmetlerimize erişilebilirliği artırmak için çalışanlarımızın işini kolaylaştırmak için çalışıyoruz. Dijitalleşme yatırımlarımızı artırarak sektörümüze daha birçok yenilik kazandırmaya kararlıyız” dedi.

 

SEKTÖRÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜNE ÖNCÜ OLUYORUZ

Birevim Genel Müdürü Av. Yetenekli Orak, geçtiğimiz yıllarda hayata geçirdiği Redcase ve Birevim Portable uygulamaları ile başlayan dijitalleşme sürecinin Redcase Portable ile devam ettiğini belirtti. Orak sözlerine şöyle devam etti: “Dijitalleşme hayatı herkes için konforlu ve verimli hale getiriyor. Birevim olarak çalışanlarımıza ve tasarruf sahiplerimize zaman kazandıran ve süreçleri hızlandıran teknolojik yeniliklere büyük önem veriyoruz. Biliyorsunuz ‘birlikte kolay’ ve ‘birlikte tasarruf’ bizim için anahtar kelimeler. Misyonumuz, tasarruf anlayışını hep birlikte hayatın her alanına yaymaktır. Teknolojinin sunduğu imkanlarla daha fazla insanın finansal kaynaklara erişimini kolaylaştırmak en değerli misyonumuzdur. Dijitalleşme yatırımlarımızla zaman kazanmaya devam edeceğiz ve bu konuda birikim finans şubesinin kutup yıldızı olmaya devam edeceğiz.”

 

REDCASE PORTABLE İLE SÜREÇLERİMİZİ DAHA VERİMLİ HALE GETİRİYORUZ

Lansman toplantısında Redcase Mobil’in sunduğu avantajlar hakkında da bilgi veren Orak, “Sektörün ilk CRM uygulaması olan Redcase’i hayata geçirdikten sonra Redcase’in taşınabilir bir versiyonuna ihtiyaç olduğunu fark ettik. Faz 2 ve Faz 3 çalışmalarının ardından şubelerimizde pilot uygulamaya başladık. Uygulamanın genel performansı, kullanım kolaylığı ve en çok talep edilen alanların gelişimi ile ilgili aldığımız geri bildirimler doğrultusunda yazılımı bugünkü haline getirdik ve kullanıma sunduk. ‘Cebe entegre CRM’ olarak tanımlayabileceğimiz Redcase Portable, zamandan tasarruf sağlayarak iş süreçlerini daha verimli hale getiriyor. Yazmadan sesli aktivite notları kaydetme, çevirmeden arama yapma, gelen aramaları aktivite ile tamamlama gibi fonksiyonel özelliklere sahip olan Redcase Portable, sağladığı gerçek planlama ile zamandan tasarruf sağladığı gibi performans verimliliğini de artırıyor.

 

BAŞLATTIĞIMIZ DİJİTAL DÖNÜŞÜM İLE BÖLÜMÜN BÜYÜMESİNİ HIZLANDIRIYORUZ

Birevim Genel Müdürü Av. Usta Orak, süreci şu sözlerle özetledi: “Dijital bir çalışma geliştirirken insan merkezli bir yaklaşımla çalışıyor olmamız ihtiyaç anında o noktaya hızlı bir şekilde ulaşmamızı sağlıyor. Geçen yıl hayata geçirdiğimiz Birevim Portable geliştirme süreçleri sayesinde en az bir uygulama kadar güçlü olan Redcase Mobil’i hayata geçiriyoruz. Bu süreçte edindiğimiz deneyimler, taşınabilir uygulamalar geliştirme ve dijital entegrasyon konularında elimizi güçlendirdi. Çünkü sektöre kazandırdığımız bu iki değerli uygulama birbirini destekledi. Birevim olarak, hayal ettiğimiz her yeniliği dijital tabanlı bir uygulamaya dönüştürebilecek altyapıya ve nitelikli bir ekibe sahibiz. Bunun çok değerli olduğunu düşünüyorum.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

alacakayahaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ümraniye evden eve nakliyat
Başa dön tuşu