Haber

Adidas CEO’su: Çin Pazarını Büyük Önemsiyoruz

HERZOGENAURACH, 9 Mart (Xinhua) — Almanca sporadidas giyim üreticisi CEO’su Bjorn Gulden, Çin’in Adidas’ın küresel stratejisinde çok değerli bir rol oynadığını belirtti.

Gulden, şirketin Çarşamba günü düzenlediği yıllık basın toplantısında Xinhua’ya “Çinli tüketiciler bizim için çok önemli.” dedi.

Çinli tüketicilerin markaya taleplerinin yüksek olduğunu belirten Gülden, Adidas’ın bu talepleri daha fazla ürünle ve daha hızlı karşılamaya kararlı olduğunu söyledi.

Gülden’e göre Çin, Adidas’ın en hızlı büyüyen ve en karlı pazarı. 1 Ocak’ta CEO görevini devralan Gülden’in Çin’den beklentileri yüksek.

Çinli tüketiciler tarafından genel olarak Alman markalarının beğenildiğini belirten Gülden, Adidas’ın Çin’de daha başarılı olmasını beklediğini söyledi.

Adidas’ın döviz nötr geliri 2022’de yıllık yüzde 1 artarak 22,5 milyar euro’ya (23,8 milyar ABD doları) yükseldi. Şirketin faaliyet karı ise 669 milyon euro’ya geriledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu